El aceite gourmet también necesita etiquetas rompedoras

Diseños en etiquetas de Aceite

Comentamos mucho en este espacio cómo las etiquetas del vino cobran cada vez más importancia en un mercado al alza y muy competitivo. La etiqueta y el ‘packaging’ son la primera impresión que recibe un nuevo cliente del producto y eso hace que la relevancia sea capital no solo en el vino. Productos gourmet que también buscan diferenciarse, como el aceite, también necesitan de etiquetas originales.

En este post traemos como ejemplo una etiqueta que Gráficas Varias tiene el honor de producir y que muestra cómo se puede apostar por la originalidad también en este producto. No todo tienen que ser aceitunas y grafismos vacíos. La etiqueta del aceite catalán Verto et Greeno demuestra que este producto también tiene un amplio espacio para los diseñadores.

Fondo blanco sobre botella negra, dibujos simples pero originales y el dorado brillante para reflejar la marca. Hay que recordar que no todo son botellas de plástico en el aceite de oliva y que no solo es un producto de supermercado.

No hay que olvidar que tanto dentro de la península ibérica como en el extranjero el aceite de oliva es muy demandado y en el que se busca la excelencia. Al igual que comentamos en uno de los últimos artículos, sobre cómo el cliente medio elige el vino por su etiqueta e influenciado por su ‘naming’ y su imagen de marca, diferenciarse en un sector como el aceite, especialmente para un consumidor que busca un producto selecto y no solo para cocinar, cobra especial importancia.

CAT – L’oli gourmet també necessita etiquetes impactants

Comentem moltes vegades en aquest espai com les etiquetes del vi agafen cada vegada més importància en un mercat a l’alça i molt competitiu. L’etiqueta i el ‘packaging’ són la primera impressió que rep un nou client del producte i això fa que la rellevància sigui capital no solsament en el vi. Productes gourmet que també busquen la diferenciació, com l’oli, també necessiten etiquetes originals.

En aquest post us portem com a exemple una etiqueta que Gráficas Varias té l’honor de produïr i que ens mostra com es pot apostar per l’originalitat també en aquest producte. No tot han de ser olives i grafismes buits. L’etiqueta de l’oli català Verto & Greeno demostra que aquest producte també disposa  d’un ampli espai per als dissenyadors.

Fons blanc sobre ampolla negra, dibuixos senzills però originals i el daurat brillant per a reflectir la marca. Cal fer esment que no tot són ampolles de plàstic en l’oli d’oliva i que no és tan sols un producte de supermercat.

No hem d’oblidar que tant en la península ibèrica com a l’estranger l’oli d’oliva gaudeix d’una gran demanda i en el qual es busca l’excel·lència. De la mateixa manera que vàrem comentar en un dels últims articles, sobre com el client mitjà tria el vi per la seva etiqueta i influenciat pel seu ‘naming’ i la seva imatge de marca, diferenciar-se en un sector com el de l’oli, especialment per a un consumidor que busca un producte selecte i no solsament per a cuinar, prèn una especial importància.

FR – L’huile gourmet a aussi besoin d’avoir des étiquettes qui sortent de l’ordinaire !

On commente souvent dans cet espace comment les étiquettes de vin prennent de plus en plus d’importance sur un marché à la hausse et très compétitif.

L’étiquette  et l’emballage  sont la première impression que le nouveau client perçoit, ce qui rend l’importance capitale de ces deux éléments et pas uniquement au sujet du vin. En effet des produits gourmet qui cherchent à se différencier, comme l’huile, réclament elles aussi des étiquettes originales.

Dans ce post nous vous présentons comme exemple une étiquette que Gràficas Varias a le privilège de produire et qui démontre que l’on peut parier tant sur l’originalité que sur le produit.

Tout ne doit pas être que des olives ou des graphismes simples. Par exemple, l’étiquette de l’huile catalane Verto et Greeno prouve que ce produit a aussi un espace propre très large pour les designers.

Les fonds blancs sur les bouteilles noires, les dessins simples mais originaux et de l’or à chaud pour mettre en avant la marque. Il faut aussi rappeler que toutes les bouteilles d’huile d’olive ne sont pas en plastique  et qu’il ne s’agit pas non plus d’un seul produit de supermarché.

Il ne faut pas oublier que tant à l’intérieur de la péninsule ibérique comme à l’étranger l’huile d’olive est un produit très demandé par lequel on  cherche l’Excellence.

Aussi comme nous avons déjà commenté dans l’un de nos derniers articles au sujet de comment le client moyen choisit son vin par son étiquette et est influencé par son « naming » et son image de marque, il est important de se différencier. Dans un secteur comme celui de l’huile, le consommateur qui cherche un produit select accordera une importance particulière à ces critères.

EN – Gourmet Olive Oil also need shocking labels.

We use to comment how wine labels get more importance in such competitive and upward market. Label and packaging are the first impression for a new customer, and this makes the relevance mainly important, not only in wine. Gourmet products also look for distinguishing features, like olive oil, needing original labels.

In this post, we show you as an example, a label which Graficas Varias is proud to produce, which demonstrates how we can also bet in the originality in this product. Not everything has to be olive and not content drawings. Catalan olive oil Verto&Greeno demonstrates the designer space for creating.

White on black bottle, simple but original drawings and the shining golden to show the trademark. We have to mention that not everything are PET bottles in Olive oil and not also only a mass product.

Don’t forget that in Spain and in foreign countries, olive oil enjoys a very big demand based on excellence. As we commented in our last articles about how the average customer choose the wine for the label under the influence of the “naming” and the trademark image, get different in a sector as olive oil, especially for a consumer which looks for a select product not only for cooking, has a mainly importance.

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